Nina Bondeson

“Esu pasakotoja. Savo kūryboje pirmenybę teikiu fikcijai, nepainiodama jos su realybe. Elena – viena iš fiktyvių mano kūrybos veikėjų. La Poverina (arba sinjora Canedottos) – kita ne mažiau svarbi (taipogi fiktyvi) figūra. Jos abi man yra tobuli įrankiai gyvenimo, mirties, meilės, lytiškumo temoms atskleisti.“ Nina Bondeson

Švedų menininkė Nina Bondeson 1988 m. baigė grafikos studijas Karališkoje dailės akademijoje, Stokholme. 2000 m. – dailės ir naujųjų medijų studijas Göteborgo universitete. 1989 – 2007 m. surengė personalines parodas ir dalyvavo grupinėse parodose Švedijoje, Danijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Meksikoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Rusijoje, Čekijoje, Zambijoje. Paroda „Sinjoros Canedottos daiktų tvarka“ – pirmasis menininkės prisistatymas lietuviškai auditorijai. Ekspozicijoje pristatomi iki 2005 m. sukurti grafikos darbai. Daugiausiai tai itin pamėgtų dviejų grafikos technikų – skaitmeninės grafikos ir litografijos – kompozicijos, itin stebinančios siurrealistine dvasia.

2005 – 2008 m. laikotarpiu Nina Bondeson ėjo Dizaino ir amatų mokyklos (Göteborgas) tekstilės katedros profesorės pareigas, daugiau dėmesio skirdama meno tyrimams ir teoriniams darbams. Domėjosi mokslinių žinių taikymo meninėje kūryboje tema. 2007 m. kartu su kolege Marie Holmgren išleido studiją „Laikas rankose“. Ši domėjimosi sritis labai gyvybinga ir akivaizdi personalinėje parodoje pristatomų Ninos Bondeson estampų vaizdiniuose bei siužetuose.

“Elena lanko archangelą Mykolą”. 2000, skaitmeninė spauda, litografija, 200×300 cm

“La poverina”. 2005, skaitmeninė spauda, litografija, 45×60 cm

 Aktyvi vaizduotė
 Sinjora Canedottos šukuoja vyrą
 Pamoka Nr.5. Pamėgink galvoti apie ką nors kitą
 Mano rankos gali būti tikrai kvailos
 Sinjoros Canedottos vyras, Sinjoras Carradori, žemai
 Sinjora Canedottos laukia ir geidžia (šviestuvas)

Šiuo metu

Šiandien pristatome

Mikalojaus Povilo Vilučio albumo pristatymas

2017 09 15

© 2011 vgmc | kontaktai