Akvilės Anglickaitės personalinė fotografijų paroda “Serija”

Akvilės Anglickaitės fotografijų paroda “Serija” atidaryta šių metų rugsėjo 23 dieną galerijoje “Kairė-Dešinė”. Savo naujausiose fotografijose Akvilė Anglickaitė atstovauja ne tik sau, bet ir savo kartai – kartai, kuriai staiga labai parūpo erdvė, kurioje ji gyvena ir veikia; kartai, net ir „laisvame“ kasdieniame gyvenime aštriai jaučiančios anoniminių mechanizmų, šią erdvę atkakliai įkalinančių, įrėminančių ir normalizuojančių, veikimą. Todėl ir fotografijų autorė tarsi išsaugo anonimiškumą, jos santykis su atvaizdo objektu nėra vienprasmiškas: tai yra vienu metu ir „beaistris“, atsietas fiksavimas, ir gana aštri (tačiau paradoksaliai neagresyvi) socialinė kritika.
Paroda “Serija” kalba apie tuštumą, fotografijose fiksuojami “išnaikinti” graffiti, savo forma primenantys abstrakčią tapybą, kuri kažkada nutrynė realistinį vaizdą. Ši serija darbų yra nuoroda į serijinę muziką, kuri taip pat nutrynė realistiškumą muzikoje, komponavimo principams pasirinkdama tam tikrus garsus, sudėliotus matematiškai tiksliai. Neatsiejama Akvilės Anglickaitės fotografijų parodos “Serija” dalis – Vytauto V. Jurgučio sukurta muzikinė kompozicija “Serija” , kuri skambės visą parodos laiką.
Parodos atidarymas 2008 09 23, 18.30 val. (III aukšto salėje)
Parodos recenzija»
kuti-kuti cia yra pelyciu . kazkas naujo, malonu
Kadangi pati fotografija turi nešti informaciją,o aš tai tikrai žinau,tai man parašymai apie”Savo naujausiose fotografijose Akvilė Anglickaitė atstovauja ne tik sau, bet ir savo kartai – kartai, kuriai staiga labai parūpo erdvė, kurioje ji gyvena ir veikia; kartai, net ir „laisvame“ kasdieniame gyvenime aštriai jaučiančios anoniminių mechanizmų, šią erdvę atkakliai įkalinančių, įrėminančių ir normalizuojančių, veikimą”yra visai nesuprantami.
Lietuviškai tai neįmanoma išreikšti:какая дура это писала?
Nejaugi,
paėmus kamerą,viską gali sau leisti? Ir man visiškai nusišikti,kad
netaktiški komentarai bus ištrinti.Esmė yra F O T O G R A F F I J A,o ne dalbajobiški tekstai,kurie parašyti apercepciškai hipertrofuotai,su radikaliai išreikšta pochujistiniai suvualizuota dimensija.Rekia atmesti tekstą,ir ne jokia Tamsta dar nesate karta (gal neatsargiai Jums tai prisiuvo) .Kartais tekstas taip sugadina expo,kad net nėra žodžių.Reiktų susikaupti ir į fotografiją pažiūrėti kaip į kultūros,technikos ir išradimų sintezę,kuri mums duoda galimybę jos rezultatais naudotis atsakingai.Kada sužinosi,kad šio kadro nereikia daryti,tada ir prasidės fotografija.Taškas.
Aurimas Strumila ,Šanchajus. Taškas.
Na xuja tut naxarkal, Aurimai? Eik i kita smelio deze, taskas.